Littlerockstore The Netherlands
Facebook Live
  • Verzendkosten € 2,95 boven de € 50,- gratis!
  • Vandaag besteld = vandaag verzonden!
  • 100% tevredenheidsgarantie
  • 30 dagen retourrecht

Meest gestelde vragen 

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan zeker contact op met de klantenservice. Je kunt hiervoor een bericht sturen naar klantenservice@littlerockstore.nl of het contactformulier invullen. Binnen 24 uur heb je gegarandeerd een bericht van ons.

Algemeen

Hoe maak ik een account aan?
Zodra je nog geen klant bent bij Littlerockstore, meld je jezelf eerst aan als klant. Dit kan via het aanmaken van een nieuw account. Klik op de homepage bovenaan op “Account aanmaken”. Vul hier al je gegevens in en jouw account is klaar voor gebruik. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van jouw aanmelding.

Hebben jullie ook een winkel?
Littlerockstore heeft (nog) geen fysieke winkellocaties echter zijn we volop bezig om ook offline onze producten aan te bieden. Je zult ons in de toekomst nog vaker zien op grote festivals, beurzen en bij andere activiteiten die passen bij Littlerockstore.

Zijn jullie lid van Thuiswinkel Waarborg?
Littlerockstore draagt sinds 2012 het Thuiswinkel keurmerk. Het Thuiswinkel Waarborg is het kwaliteitskeurmerk voor het kopen van producten en diensten via internet. Thuiswinkel Waarborg is opgericht in 2001. Het keurmerk wordt door de Consumentenbond ondersteund. Momenteel zijn er meer dan 1700 gecertificeerde webwinkels die het Thuiswinkel Waarborg voeren. Webwinkels die het Thuiswinkel Waarborg voeren hebben een strenge juridische en financiele check doorstaan.

Hoe kan ik een eventuele klacht over producten of jullie dienstverlening doorgeven?
Littlerockstore biedt officiële bandmerchandise voor baby’s en kinderen van de beste kwaliteit en service tegen de beste prijzen. Toch kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat defect gaat nadat je dit in gebruik hebt genomen.

Zodra je een artikelklacht bij ons meldt, bekijken wij of er garantie van toepassing is en wat een passende oplossing kan zijn. Maar ook na afloop van de garantietermijn kun je met een gegronde klacht bij ons terecht. Kun je redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren, en is het gebrek aan het product buiten jouw schuld om ontstaan, dan kun je het artikel (laten) repareren of vervangen. In alle gevallen bewaken wij de snelle afhandeling van de klacht.

Gegronde klacht
De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
• beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
• onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
• normale slijtage en/of
• beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Kwaliteit en service staat bij Littlerockstore hoog in het vaandel. Klachten nemen wij dan ook altijd heel serieus en worden binnen 48 uur inhoudelijk beantwoord.  

Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten en klachten over onze dienstverlening uiteraard de wet en de algemene voorwaarden Thuiswinkel. De bij Littlerockstore gehanteerde garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die je als consument hebt op basis van de wet.

Een klacht kun je altijd via de klantenservice aan ons doorgeven. Wij zullen elke klacht met de meeste zorgvuldigheid behandelen. Uiteraard kun je ook een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel mocht een klacht niet naar tevredenheid zijn opgelost. Raadpleeg hiervoor de website www.sgc.nl. Vanaf heden heeft de Europese Commissie ook een online platform voor geschilbeslechting in Europa. Uw klacht kun je dus ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

 
Op alle Littlerockstore kleding en accessoires heb je een jaar fabrieksgarantie.

Ik ben verhuisd, hoe kan ik mijn adresgegevens wijzigen?
In je account kun je zelf je adres wijzigen door in te loggen onder het kopje “mijn account” met je e-mailadres en wachtwoord en naar "adresgegevens" te gaan. Vervolgens klik je op wijzig gegevens om jouw adresgegevens te wijzigen.

Ik heb een nieuw e-mailadres
In je account kun je zelf jouw adres wijzigen door in te loggen onder het kopje “mijn account” met je e-mailadres en wachtwoord en naar "accountgegevens" te gaan. Vervolgens klik je op wijzig gegevens om de adresgegevens te wijzigen.


Bestelling plaatsen

Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen bij Littlerockstore gaat heel eenvoudig en de website is daartoe gebruiksvriendelijk opgebouwd. Je logt in met je account en je volgt de onderstaande stappen. Heb je nog geen account? Maak deze dan eerst aan via “Maak account aan”.

Stap 1. Zoek de gewenste producten uit en plaats je artikel(en) in het winkelmandje
Stap 2. Wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling
Stap 3. Vervolgens ga je naar bestelling afronden
Stap 4. Controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres
Stap 5. Als al je gegevens kloppen, klik je op betalen
Stap 6. Kies uit een van de vele betaalwijzen hoe je wilt betalen en klik op bestelling plaatsen.
Stap 7. Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW
 
Het lukt me niet een bestelling te plaatsen
Indien het niet lukt om een bestelling op Littlerockstore te plaatsen, kun je contact opnemen met de klantenservice van Littlerockstore. Je kunt hiervoor een bericht sturen naar klantenservice@littlerockstore.nl of het contactformulier invullen. Indien wij jouw vraag niet per e-mail kunnen beantwoorden, nemen wij persoonlijk contact op.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen
Zodra je jouw bestelling correct hebt afgerond en al je gegevens hebt ingevuld, hoor je binnen enkele minuten na afronding een bevestiging per mail van Littlerockstore te ontvangen. Als je onverhoopt deze mail niet ontvangt, kan het zijn dat jouw e-mailadres niet correct is ingevuld. Je kunt hiervoor een bericht sturen naar klantenservice@littlerockstore.nl of het contactformulier invullen. Wij nemen binnen vier uur gegarandeerd contact met je op. Uiteraard controleren wij de bestelling en brengen je hiervan op de hoogte.

Hoe wissel ik een (digitale) cadeaubon in?
Bij het afrekenen tijdens het bestellen kun je aangeven of je nog cadeaubonnen hebt waar je mee wilt betalen.


Bestelling verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Jouw bestelling wordt verzonden zodra wij de betaling of akkoord op jouw betaling hebben ontvangen. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra wij de betaling binnen hebben en zodra jouw bestelling verzonden wordt.

Je wilt jouw bestelling later ontvangen?
Indien je je bestelling later wenst te ontvangen omdat je bijvoorbeeld vanuit je vakantieadres bestelt, dan kun je dat aangeven bij het opmerkingenveld in je bestelling. Wij houden de bestelling dan gereserveerd.


Bestelling retourneren

Hoe kan ik een artikel ruilen?
Je kunt artikelen retourneren door binnen 30 dagen na ontvangst van de producten in jouw account te kiezen voor de optie’ retourneren op Littlerockstore’. Je kunt hier aangeven welke producten je wenst te retourneren. Na aanmelding van de retouropdracht zul je per e-mail een bevestiging ontvangen van jouw retouropdracht en ontvang je tevens meer informatie over hoe je de artikelen retour kunt sturen.

Waarom moet ik portokosten betalen bij retourzenden?
Zorg ervoor dat de retourzending voldoende gefrankeerd wordt. Indien je een artikel wenst te ruilen, dan zullen wij de nieuwe bezorgkosten daarvan voor onze rekening nemen. Dat vinden wij wel zo aardig richting onze klanten.

Wat is herroepingsrecht?
Het herroepingsrecht houdt in dat je het recht hebt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling zonder opgaaf van redenen de koopovereenkomst te ontbinden. Om van dit recht gebruik te maken, dien je de bestelling conform artikel 6 t/m 8 van de algemene voorwaarden te herroepen.

Bij Littlerockstore hanteren wij een retourrecht van 30 dagen. Voor meer informatie over bezorgen en retourneren klik je hier